dijous, 13 de maig del 2010

El meu primer Sant Jordi a l'institut

Àvia, que vas fer el teu primer Sant Jordi a l' institut?

Doncs, fa molt de temps, quan tenia 12 anys i ja anava a l' institut, el dia de Sant Jordi...

Recordo que vam començar les classes a les nou, una hora més tard del que era normal. Després, vam anar al teatre Maria Feliu a veure un cuartet de corda. Van tocar unes cuantes cançons: el cant dels ocells, regtime el golpe, el meu avi, canon de Pachelbel, vistes al mar...

Després vam tornar a l' institud a l' hora del pati.

Al pati hi havien paradetes, jo vaig fer dos punts de llibre. Més tard, fein l' entrega dels premis dels concursos que s' havien organitzat per Sant Jordi. Jo m' havia presentat a un concurs de mates “ foto matemàtica”. I vaig guanyar! Em van donar un xec de 20 euros i una rosa. Van ser els primers diners que vaig guanyar!

Recordo que aquell dia va ser molt divertit i feliç.

I per això tu també hi has d' anar.

Ariadna Serrano 1C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada