dilluns, 17 de maig del 2010

EL DIA DE SANT JORDI

El dia de Sant Jordi

-Hola,àvia
-Hola,Xavi
-Em pots ajudar a fer els deures, siusplau?
-És clar, què necesites?
-Fer una redacció sobre el Sant Jordi dels nostres avis.
-Molt bé, per on començo...mira, t’explicaré un Sant Jordi del meu institut, quan feia primer d’ESO.
-Com es deia el teu institut?
- Can Planas.
- A veure...d’acord Pel matí, vam anar a veure un concert, un quartet, a l’Auditori de Barberà María Feliu.
- Què és un quartet?
- Un quartet, és un conjunt de quatre instruments, format per: Violí
primer, violí segon, viola i violoncel
- Aaaah!Ja m’enrecordo, ho estem fent al cole.
- La meva classe va sortir la primera, per tenir la primera fila, i ho varem aconseguir, i a més els vam veure assajar.
- Carai, quina cara!
- La nostra professora i nosaltres erem així.
- En aquell concert vàrem sentir un conjunt de melodies molt conegudes, com per exemple Serenata Nocturna de Wolfang Amadeus Mozart
- Sí que t’en recordes!
- I tant, dies com aquell no s’obliden fàcilment.
- Que vau fer després?
- Tornàrem a l’institut, que per cert l’havíen decorat molt bé:Amb paradetes de roses, i fins a un mini bar.
I també hi havíen dos concursos, un de fotografía, i l’altre literari.
-Vas guanyar algun concurs?
-No, van guanyar altres companys meus, que ho havíen fet millor.
- Et van regalar alguna rosa?
- Sí
- Qui?
- La meva millor amiga, i jo a ella.
- Quin Sant Jordi més divertit, es per això que t’en recordes?
- És clar.
- Moltes gracies, àvia
- De res, Xavi.
Ana Pedraza
1 ESO B
Curs:2009/2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada