dissabte, 21 de desembre del 2019

Descobreix Barcelona


Dimecres 18 de decembre els alumnes de l'Aula d'Acollida van fer la sortida "Descobreix Barcelona" per una ruta molt interessant: Arc de Triomf, Parc de la Ciutadella, CCB (Centre Cultural el Born), Plaça Sant Jaume, Mercat de Santa Llúcia( Plaça de la Catedral), per acabar a Plaça Catalunya.

Festival de Nadal


dimecres, 11 de desembre del 2019

Mercat Municipal 11 de setembre


L'alumnat de 1r ha visitat aquesta setmana el Mercat Municipal 11 de setembre i l'església de la Romànica dins del projecte "La visita dels meus cosins".

Visita teatralitzada al MNACTEC


L'alumnat de 4tC i 4tD ha anat avui a fer una visita teatralitzada al MNACTEC (Museu de la Ciència i de la tècnica de Catalunya).

Human Bodies i Osamu Tezuka


Aquest matí, els alumnes de tercer d'ESO han fet una visita a Barcelona per tal de poder gaudir de l'exposició Human Bodies a Les Arenes i de les exposicions sobre l'obra del dibuixant de manga Osamu Tezuka i el fotògraf barceloní Oriol Maspons.

dilluns, 2 de desembre del 2019

I Fòrum Educatiu de Barberà

L'alumna Alba López de 1r d'ESO va participar al I Fòrum Educatiu de Barberà com a amiga del Consell d’infants de Barberà.


divendres, 29 de novembre del 2019

Pinta la Marató

L'alumnat de 1rD ha participat en el concurs "pinta la marató" que organitza La Marató de TV3.

Emporiae 19

Aquest matí els alumnes de batxillerat de llatí han fet una visita a les restes grecoromanes d’Empúries.


Taller de radio

Aquest matí els alumnes de 3r d’ESO han fet un taller de radio, anomenat “Dial Jove“.

Taller de robots LEGO


Aquest matí els alumnes de l'optativa de tecnologia de quart d'ESO han anat a l'UPC de Manresa, per tal de fer un taller amb robots LEGO.