El mes passat els alumnes de tercer van anar a la Mola com a sortida de tutoria. Malgrat algun petit incident amb el transport la jornada va ser molt maca. A la baixada un grup d'alumnes van pujar al Montcau. Us deixem un petit vídeo dels "valents escaladors".
dilluns, 29 de novembre del 2010
dissabte, 27 de novembre del 2010
Visita a l'empresa PPT amb alumnes del batxillerat tecnològic
divendres, 26 de novembre del 2010
Sortida a la Mola 3r d'ESO
Algunes de les fotos del grup d'alumnes de 3r d'ESO i dels professors acompanyants que van pujar a la Mola el dijous 21 d'octubre. Va ser una sortida de tutoria molt divertida i a sobre ens vam posar en forma.
Tutora de 3r D d'ESO.
dissabte, 13 de novembre del 2010
Visita a l'Anís del Mono
El passat dijous dia 21 d’octubre varem anar, tots els alumnes de 4t d’ESO, a la fabrica d’Anís del Mono, a Badalona. Ens van fer un recorregut per totes les instal•lacions explicant-nos la seva historia, com es va crear, com es fabricava l’anís, a on l’exportaven, etc.
Desprès d’haver acabat la visita a la fabrica, varem aprofitar el bon dia que feia per anar a dinar a les platges de Badalona i poder estar amb els companys. Uns van decidir anar a passejar per la zona de botigues i d’altres estar a la platja fins l’hora de marxar. Varem agafar el tren i varem tornar fins a Barbera després d’un dia a Badalona.
Una altra imatge de marca.
El més conegut, la seva ampolla característica.
La fàbrica és una gran destil·leria.
Aquests tres dipòsits són els evaporadors.
Aquí es mostra l'evolució de l'ampolla i la seva etiqueta al llarg del temps.
Vista general de la destil·leria.
Imatges de diferents marques del grup.
A tots ens vam posar una etiqueta per identificar-nos.
La monitora ens va explicar el funcionament de tota la instal·lació.
Nerea Blanco - Ana Alba (4t A)
dijous, 21 d’octubre del 2010
Tallers amb materials reciclats
El proper 10 de desembre celebrarem el dia dels Drets Humans. Aprofitarem aquest dia per fer una reflexió sobre el consum responsable, el malbaratament dels recursos naturals i la necessitat de Reduir, Reutilitzar i Reciclar, sempre que es pugui.
Casetes per ocells.
Les dues darreres hores de classe d’aquest divendres es faran diversos tallers amb materials reciclats, tals com arracades, collarets, polseres, carteres, gots, etc. Els materials que farem servir seran les anelles i les seves llaunes de begudes, tetrabricks, bosses de plàstics, etc.
A l’hora de tutoria anterior es passaran vídeos i es faran debats al voltants del tema del consum i els residus.
Arrecades.
Per fer polseres amb anelles de llaunes de refresc.
Per fer un cendrer o un "posavasos".
Per fer una cartera amb un tetrabrick.
Com fer un penjoll.
Altres idees amb càpsules de cafè.

