dijous, 16 de gener del 2020
Visita al servei de microscopia electrònica
Els alumnes de primer de Batxillerat científic han visitat el servei de microscopia electrònica de l'UAB.
dimarts, 14 de gener del 2020
Taller de robòtica industrial a l'UPC
Ahir al matí els alumnes del batxillerat tecnològic van fer un taller de robòtica industrial a les instal·lacions de l'UPC de Terrassa.
Visita a l'Institut de Neurociències de la UAB
El dimarts 24 de gener passat els alumnes de Biologia de 2n de Batxillerat van visitar l'Institut de Neurociències de la UAB, dins del programa de sortides ESCOLAB. Allà van poder conèixer els mètodes d'investigació que utilitzen per estudiar els efectes de l'estrès i la por sobre el sistema nerviós i les malalties relacionades.
dilluns, 13 de gener del 2020
Activitat per a la dinamització de la lectura
La Biblioteca Esteve Paluzie (@BibIioBarbera) forma un grup d’alumnes voluntaris de 4t per dinamitzar lectures a 1r d’ESO. Reflexionen sobre per què llegeixen, què els agrada dels clubs de lectures, les caracaterístiques dels dinamitzadors, què entenem quan llegim... Esperem que els animi a llegir més i millor i, sobretot, a parlar del que llegeixen i del que els agradaria llegir.
dissabte, 21 de desembre del 2019
Descobreix Barcelona
Dimecres 18 de decembre els alumnes de l'Aula d'Acollida van fer la sortida "Descobreix Barcelona" per una ruta molt interessant: Arc de Triomf, Parc de la Ciutadella, CCB (Centre Cultural el Born), Plaça Sant Jaume, Mercat de Santa Llúcia( Plaça de la Catedral), per acabar a Plaça Catalunya.
dimecres, 11 de desembre del 2019
Mercat Municipal 11 de setembre
L'alumnat de 1r ha visitat aquesta setmana el Mercat Municipal 11 de setembre i l'església de la Romànica dins del projecte "La visita dels meus cosins".
Visita teatralitzada al MNACTEC
L'alumnat de 4tC i 4tD ha anat avui a fer una visita teatralitzada al MNACTEC (Museu de la Ciència i de la tècnica de Catalunya).
Human Bodies i Osamu Tezuka
Aquest matí, els alumnes de tercer d'ESO han fet una visita a Barcelona per tal de poder gaudir de l'exposició Human Bodies a Les Arenes i de les exposicions sobre l'obra del dibuixant de manga Osamu Tezuka i el fotògraf barceloní Oriol Maspons.
dilluns, 2 de desembre del 2019
I Fòrum Educatiu de Barberà
L'alumna Alba López de 1r d'ESO va participar al I Fòrum Educatiu de Barberà com a amiga del Consell d’infants de Barberà.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




